VOIP telefonie

Waarom kiezen voor onze VOIP oplossing?

De zakelijke telefoniedienst vervangt uw traditionele telefoonlijnen en uw telefooncentrale door een platform in de Cloud. Deze dienst zorgt voor aanzienlijke kostenbesparingen en beschikt over geavanceerde telefoonfuncties die de productiviteit van uw teams en de communicatie met uw gesprekspartners verbeteren. Het bevat ook een Light-versie van de dienst Web Meeting Room.

Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet ut et voluptates repudiandae sint et molestiae non recusandae.

Brochure

Tot 80% besparing mogelijk

  • Geen investering in een dure centrale, geen onderhoudskosten
  • Geen telefoonabonnement nodig
  • Oproepen tegen zeer lage tarieven
  • Facturatie per actieve gebruiker
  • Werkt op elke internetaansluiting
  • Internationale operator
  • Minder verplaatsingen dankzij Web Meeting

Uw team is productief

  • Geavanceerde telefoonfuncties
  • Volledige mobiliteit van al uw apparaten
  • Eenvoudig te gebruiken, te installeren en te beheren
  • Optimale beveiliging, betrouwbaarheid en compatibiliteit met Office 365, Google Suite en uw CRM of ERP
  • Virtuele vergaderingen via video, schermdeling, enz.

Uw klanten zijn tevreden

  • Uniek nummer om u te bereiken ongeacht uw locatie
  • Persoonlijke voicemail en verzending van het bericht per e-mail
  • Onbeperkte gelijktijdige gesprekken zodat gemiste oproepen worden vermeden
  • Internationale nummers tegen nationaal tarief
  • Effectieve informatie-uitwisselingen zonder verplaatsing dankzij Web Meeting

Functionaliteit

Gebruiker

  • Geavanceerde telefonie (wachtbericht, ringtone-/interceptiegroepen, doorschakeling, doorverbinding, gepersonaliseerde audioboodschap met verzending van boodschappen per e-mail, enz.)
  • Kalender: dynamische routering van oproepen op basis van een interne kalender of externe iCal (Google Calendar, Office 365, enz.) waarmee openingsuren kunnen worden beheerd of oproepen kunnen worden doorgeschakeld naar een collega in functie van een persoonlijke agenda.
  • Interactive Voice Response Server (IVR): voor de verkoopafdeling, druk 1 - voor de technische dienst, druk 2, enz.
  • Parking: parkeren van oproepen om te kunnen worden overgenomen door een andere gebruiker
  • Fax out: pdf to fax vanaf het Gebruikersportaal
  • Fax in: omzetting van de fax in pdf en verzending van een e-mail naar de gebruiker
  • Video-oproepen: bijvoorbeeld om te kijken wie er aan de parlofoon belt
  • One number: uniek nummer waarmee men kan bereikbaar zijn op alle posten ongeacht de fysieke locatie, met inbegrip van gsm-oproepen
  • Telefoongidsen: beheer van algemene en persoonlijke telefoonlijsten
  • Privacy: beheer van meerdere identiteiten (privé, professioneel, enz.), zodat het juiste nummer wordt getoond
  • Gepersonaliseerde ringtones: aanpasbaar in functie van waar de oproep komt (intern, extern, voor de commerciële groep, enz.)
  • Conferentiekamers: conference calls tot maximaal 40 deelnemers, beschermd door een pincode
  • Naam van de binnenkomende lijn: weergave van informatie gerelateerd aan het oproepnummer (bijvoorbeeld: vraag voor technische dienst, voor de commerciële dienst, voor dokter Devos, enz.)
  • Opname: mogelijkheid om gesprekken op te nemen en ze in mp3-formaat op te slagen
  • Softphone: software Softphone voor PC, Smartphone, tablet om met al zijn apparaten te kunnen communiceren
  • Webphone: native telefoonsoftware in het gebruikersportaal (vereist geen licentie of installatie)
  • Flex desking: mogelijkheid om in te loggen op een niet-gebruikte telefoon om deze als zijn toestel te gebruiken
  • CTI-integratie: click-to-call en opening van fiche met compatibele toepassingen TAPI, Outlook, Office 365, Skype for Business, CRM, ERP, enz.
  • Gebruikersportaal: beheer van zijn persoonlijke extensie (programmering van de telefoontoetsen, doorverbindfunctie, oproepgeschiedenis, telefoonboek, fax versturen, webphone, enz.).
  • Web Meeting Light: virtuele meetings vanaf uw browser (video, spraak, chat, screensharing, documenten delen, enz.)

Beheerder

  • Beheerdersportaal: maakt het mogelijk om het platform op een zeer logische manier te beheren
  • Onbeperkt aantal sub-accounts: mogelijkheid om een onbeperkt aantal sub-accounts te creëren om uw organisatie weer te geven (landen, dochterondernemingen, filialen, franchiseondernemingen, enz.)
  • Delegatie: beheer van de sub-accounts door andere beheerders (bijvoorbeeld de account van een filiaal door de zaakvoerder van dit filiaal)
  • Import: groepsconfiguratie via de import van een Excel-bestand
  • Synchro Active Directory: mogelijkheid om een AD-gebruikersbasis dynamisch te synchroniseren met deze van het platform
  • Call flows: grafisch beheer van telefoonstromen
  • Zero-Touch Provisioning: automatische configuratie van terminals (telefoons, softphones, gateways, enz.) wanneer zij met het netwerk verbonden zijn
  • Multi-brand: compatibiliteit met de meeste merken van terminals (Yealink, Panasonic, Gigaset Pro, Grandstream, 2N, Patton, enz.)
  • API: eenvoudige integratie en gegevensuitwisseling via open en gedocumenteerde API
  • OTT: dienst die functioneert op elke kwalitatieve internetverbinding en die dus geen wijziging van provider vereist
  • PBX-connector: mogelijkheid om te verbinden met een telefooncentrale ter plaatse

Supervisor

  • Reporting: toegang tot de statistieken van accounts om hun gebruik te controleren of te herfactureren

Veel gestelde vragen FAQ

Kan ik een toestel verplaatsen van de ene ruimte naar de andere?

Ja. Doordat uw set-up in de cloud wordt beheerd, is het mogelijk om uw apparaat van de ene ruimte naar de andere te verplaatsen zonder dat dat een invloed heeft op de configuratie. U kan uw toestel zelf naar andere vestiging verplaatsen zonder dat je de configuratie moet

Kan ik een internationaal nummer (+1, +33,...) krijgen voor mijn Belgisch kantoor?

Ja. Wij bieden internationale nummers voor meer dan 60 landen. Uw internationale contacten kunnen u bellen tegen een lokaal in plaats van een internationaal tarief indien u internationale nummers (+1, +33, +44, ...) gebruikt in uw Belgisch kantoor.

Kan ik mijn bestaande nummers behouden?

Ja. Uw nummers zullen worden overgedragen van uw huidige provider naar ons. Na overdracht van het nummer bespaart u tot 80% op uw gesprekskosten

Kan ik na opstart nog toestellen en gebruikers toevoegen aan het systeem?

Ja. Dat is een van de grote voordelen van ons cloud platform. Wanneer je ondermening uitbreidt, kan je zonder problemen telefoontoestellen of andere apparaten en gebruikers toevoegen.

Vragen over onze voip oplossing?

Neem contact op

Contact